27 czerwca 2017

448. lace top
















top - [here]


20 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka jest rewelacyjna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz :) świetny top :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda ten top zestawiony z takim swetrem ;) Kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyglądasz :*
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny look, jestem pod wrażeniem! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Rewelacyjnie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. top zestawiony z grubym swetrem wygląda niesamowicie sexy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mi się podobają zdjęcia! genialne są i tn top - rewelacja!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne zdjęcia! Ten sweterek + koszulka prezentują się w połaczeniu mega!

    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz ślicznie! piękna stylizacja masz uroczy styl
    naprawdę twoje outfity zawsze są piękne :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja :) Zakochałam się w tej bluzce ♥

    aisakm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny jest ten top! Szczególnie w połączeniu ze swetrem :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny top bardzo mi się podoba w połączeniu z cardiganem :) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice style! Love the top!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  16. That looks incredible! Great job!:)
    Regards.
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)