16 czerwca 2017

447. floral romper

















kombinezon - [here]

12 komentarzy:

  1. Też mam go, ale był za krótki więc zrobiłam z niego bluzkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepadłam! ta zamszowa ramoneska jest super! Bardzo mi się podoba! I oszalałam na punkcie tych lustrzanych okularów słonecznych, widziałam je już u kilku blogerek i sama o takich zamarzyłam:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja ;) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówiłam kumpeli identyczny kombinezon. :* Też ma ciemne włosy i wyglądacie obie w nim pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomity zestaw, uwielbiam kombinezony :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny,delikatny kombinezon :) A kurteczka ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pasuje do Ciebie ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)