3 maja 2017

437. mural

















tshirt - [here]

12 komentarzy:

  1. Ciekawy zestaw:) Pozdrawiam
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula w krate to ubranie które bardzo mi się podoba, a którego nei mam w szafie :o Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Młodzieżowo i na luzie :) super!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw, idealny do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie koszule <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/pastelowa-parka.html

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie uświadomiłaś mi, że nie ma co dłużej zwlekać z zakupem czerwonej koszuli w kratę - to już taki klasyk, że zwłaszcza teraz, na fali powrotu grunge'u i wszystkiego w jego podobie warto sobie wreszcie ją sprawić ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Bardzo mi się podoba :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)