23 marca 2017

428. cartoon bag













bluzka - zaful [klik]
pierścionki - zaful [klik]

22 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz:) torebka przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta romantyczna bluzeczka bardzoo mi się podoba ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna bluzeczka, zachwyciłam się nią <3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna bluzeczka i świetna torebka!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torebka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorek bluzeczki i świetna figura! :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Awesome
    Come to visit me
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka jest fenomenalna :) Torebka też świetna, ma niepowtarzalny print i do tego jaka tania :)
    klik $22.49; 7.49; $2.96

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful top ♥ Lovely photos ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna ta torebka! klikam 22.49$, 7.49$, 2.96$ i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna torebeczka ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz fantastycznie! :) Bluzka jest fenomenalna! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna torebka, a pierscionki mam takie same.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! Ta bluzka jest cudowna :)

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tej torebce! Świetna jest :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)