12 marca 2017

424. faux leather pants













pants - [here]

23 komentarze:

  1. Nie jestem pewna, ale wydaje mi się to ta sama ramoneska, którą miałam sobie sprawić, ze Stradivariusa.
    Ostatecznie nie wzięłam, bo rękawy były na mnie za długie, a ze względu na suwaki przy nich nie szło ich podciągnąć nijak.

    Na Tobie leży idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna kurtka.

    Zapraszam na najnowszy post.
    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/2017/03/stroj-345-sukienka-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się takie spodnie, choć sama nie mam takich w mojej szafie :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka wydaje się fajna, chociaż mało ja widać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You look beautiful ❤
    http://riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wyglądasz, boska kurtka <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba mój styl! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kurtka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekności <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/etui-na-telefon-jakie-wybrac.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pasuje Ci bordowy kolor pomadki, jestem ciekawa jak ta bluzeczka wygląda w całej okazałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, wszystko mi się tu podoba! Chętnie widziałabym te rzeczy w swojej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Długo się zastanawiałam nad tą ramoneksą ale teraz wiem ze ja chce:)


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Great look, you look stunning!
    Love from Sweden

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetne zdjęcia :)
    Bardzo ładna bluzka :)
    ~ Obserwuję ~
    Mało mi brakuję do 250 obserwatorów pomożesz ?
    Pozdrawiam !! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. mi ta stylówka bardo się podoba! a bluzka mistrzostwo *_*

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealne połączenie i kolorów i faktur materiałów

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, I’m just really happy that I find your blog. Your style is perfect. Don’t stop posting ,
    because I’m coming back:)
    Regards.
    Shopafford.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ale mega zdęcia❤️❤️
    http://pomyslowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)