26 lutego 2017

421. pink sweater













sweter, koszula - sh

27 komentarzy:

  1. trochę mrocznie, a jednocześnie dziewczęco. podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudny sweterek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/souvre-internationale-kosmetyki-nowej.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz! Śliczny sweterek i twoje ciemne usta! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny jest ten sweterek :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz :) Sweterek wygląda na milutki w dotyku, aż chciałabym go dotknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie rzeczy <3 szczególnie sweterek, bosko wyglądasz :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy :) Bardzo ładna stylizacja, dobrze czuję się w takich kolorkach :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to razem wygląda!
    Zimowo jeszcze, ale tak uroczo dziewczęco, że aż chce się na tę całość patrzeć (mimo wstrętu do zimy :>)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sceneria i po prostu przepiękne foty!


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula pod sweterkiem wygląda bardzo dobrze i ożywia go dzięki kwiatom :)

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądasz! Ten sweterek jest niesamowity <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/2017/02/valentines-day.html?m=1#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeslicznie wszystko ze soba wystylizowalas. Te zdjecia maja taki klimacik

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny sweterek. :) To szóste i ostatnie zdjęcie najbardziej mi się podoba. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki uroczy zestaw!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie, podoba mi się ta delikatność w postaci pudrowego sweterka i tej koszuli w kwiaty <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek jest super!!👌🏼💛
    http://stylelifetravelfood.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie słodkie sweterki. Stylizacja pięknie się komponuje z tłem. Mam nadzieję,że sweterek podczas sesji się nie pozaciągał!
    Obserwuję i będę zaglądać częściej!^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  18. super, że dobrałaś do tego sweterka koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć:) Mnie się jednak najbardziej podoba pomadka!! Zapraszam do mnie: takajednalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny plecak, pasowałby do mojej kolekcji :)
    Moje kolekcje butów sneakers retrokicks, nie wymieniam się! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)