15 lutego 2017

417. cat













bluzka - [here]

20 komentarzy:

  1. Podobaja mi sie te kocie uszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze te uszka *.* Ogółem stylizacja bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica suuuuper! Ciekawa stylizacja !
    Obserwuję twojego bloga, jeśli mój również Ci się spodoba, będę bardzo szczęśliwa!
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zestawienie i uroczo wyglądasz :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajniutkie te uszka!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja, taka bardzo dziewczęca ale te uszka są przeurocze, bardzo podobasz mi się w takim wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja, mam taką samą spódniczkę tylko fioletową :D

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze sa te kocie uszka

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. lovely skirt and cat ears:)
    I'm a new follower dear

    Nothing but Chrissi | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki kociak :) Piękna spódniczka :)
    kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej ! Widzę śliczną kotke :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uszka będą świetne na Halloween czy jakiś karnawał! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Mega podoba mi się styl twojego blooga! Oby tak dalej! W wolnym czasie zapraszam również do mnie i pozdrawiam! http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)