14 października 2016

394. fringed suede jacket












narzutka - [here]

12 komentarzy:

  1. Fajna narzutka, miałam podobną, ale materiał był nieciekawy i się jej pozbyłam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w najnowszym poście w linki, będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna narzutka :) frędzle lubię :) klikam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kurteczka :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Narzutka jest idealna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka świetna kurtka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurteczka cudowna i robi swoje - idealnie wygląda przy tej stylizacji!

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam narzutki z frędzlami. Idealny styl boho <3
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kurtka i kapelusz, bardzo mi się podobają <3
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wygladasz , super kurtka
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)