25 września 2016

392. fur vest



Dressfashion Long Prom Dresses















24 komentarze:

  1. rewelacyjnie wyglądasz w związanych włosach :-) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygladasz , super zestaw ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty mnie nigdy nie zawodzisz - zawsze znajduję tu coś, co do czego zanim jeszcze wejdę w posta mam pewność, że mi się spodoba i że będzie dopracowane w każdym szczególe.
    Tak jest i z tym zestawem.
    To jeszcze przespójne, przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie fajne futerko :) masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz wyjątkowo, genialnie, olśniewająco.... ojejku, te zdjęcia są tak bardzo charakterne, że nie można oderwać od cb wzroku *.*
    świetna z cb modelka :)
    buziakii :***

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w tym futerku <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, mega marzy mi się takie futrzysko przy kurtce *.* Śliczne masz włosy na tych zdjęciach ♥

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale to futerko jest świetne!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. czekaj, czekaj. to jest futerkowa ramoneska? genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta futrzana kamizelka, ładnie wygląda w polączeniu ze skórą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowne zdjęcia, świetny klimat. Oczywiście stylizacja też mi się podoba.

    Zapraszam do mnie. Przez zmianę adresu bloga straciłam trochę czytelników i chciałabym ich w jakiś sposób odzyskać. Mam nadzieję, że spodoba Ci się nowy post: aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, ta kamizelka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz <3 cudny kapelusz

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały ten zestaw :)
    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja. Uwielbiam futrzane kamizelki na ramoneski i kapelusze! Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)