14 września 2016

389. striped











mój czarnuszek ♥

bluzka - h&m
torba - selfmade


48 komentarzy:

  1. Śliczny top i spodnie:) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torebka! Niby kotów nie lubię, ale też chcę taką haha
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie myślałaś, żeby do tej całości dodać jeszcze szelki?
    Bardzo fajnie by tu wyglądały :)

    Kociak przeuroczy - też mam jednego czarnego diabełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja na co dzień :) A sposób wiązania butów-genialny! :)

    Zapraszam do mnie!
    BLOG~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam paski, w takim połączeniu wyglądaja najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam prostotę i zarazem piękno paseczków :) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  7. Paski są zawsze modne - dobry wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja i super zdjęcia ;) To zdjęcie z kotem powala *.*

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i stylizacja - niby prosta, a wygląda bardzo sympatycznie. Muszę przyznać, że kot na zdjęciu mnie przekupuje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam czarno-białe stylizacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna torba. Ja tez bardzo lubię klasyczne spodnie i mam zamiar kupić czarne.
    Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszej pracy.
    Mój snapchat blogowo- vlogowy: styleandfashio9
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. oryginalnie zawiązane trampki :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam bluzki w paski, ten crop top genialny!
    Piękne masz włosy a kotek wymiata! :D

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna klasyczna stylizacja :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądasz ;)
    Kliknięte!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz rewelacyjnie ! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny klimat zdjęć :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba nam się Twój naszyjnik! Skąd jest? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet kociak pasuję do klimatu tych zdjęć :) świetnie wyglądasz :)

    klik $13.51

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetną stylizacja idealna do szkoły ;)
    Zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten look <3 Perfekcyjne dopasowane, wyglądasz świetnie :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta torba jest przecudowna ♥ Kochany kiciuś :)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się połączenie czerwonej szminki z biało - czarnym lookiem. No i ten kot! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. paski mi się nigdy nie znudzą ! świetna bluzka ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne, dopasowane spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zdjęcia, podoba mi się ta torba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Paseczki wprost uwielbiam :)
    Pięknego masz kociaka :3

    OdpowiedzUsuń
  28. Od dawna szukam takiej bluzki, tylko z pół golfem :) Cudnie!
    mavselinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna bluzka :-) mam podobną :-) kliknelam !

    OdpowiedzUsuń
  30. Biel i czerń to zawsze świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Paski zawsze świetne. Pięknie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja , a torba wygrywa wszystko ! :D Cuuudo :)

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  33. Te dejo mi blog de poesia por si quieres criticar gracias.
    Me gusta mucho el tuyo.
    http://anna-historias.blogspot.com.es.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny 'zwyklak' Lubie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pieknie wyglądasz, klik - 13,51$ :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w link w najnowszym poście, dzięki ;*
    www.rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię bluzki w paski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)