2 września 2016

382. pink














bluzka - DRESSFO [klik!]
spódnica - ROSEGAL [klik!]

24 komentarze:

  1. Sama w sobie bluzka jest piękna ale w połączeniu z długą czarną spódnicą podoba mi się jeszcze bardziej, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się ten zestaw podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te różowego nie noszę za często, ale ta bluzeczka jest genialna. Wcale nie cukierkowo. Idealnie przełamałaś :)
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna bluzka ! Kolor i fason bardzo do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie zdjęcia, nie mogę się napatrzeć! :) śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście bluzka gra główną rolę, ale ja zakochałam się w spódnicy- PRZEPIĘKNA! :*


    http://personallittletalks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Boziu<3 zawsze masz takie piękne i klimatyczne zdjęcia!
    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również fanką różów nie jestem, ale bluzka ma w sobie to coś :> Jest przepiękna ♥ Ta spódnica idealnie dopełnia stylówkę ;P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna ta bluzka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się spódnica. :) Zdjęcie z kotkiem jest świetne.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka i ta bluzka jest rewelacyjna <3 Jejku <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny look, piękna bluzeczka, kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie połączenie różu z czernią.

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę cudowna stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Połączenie tej bluzeczki z długą, czarną spódnicą jest strzałem w dziesiątke. Jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka jest prześliczna, a jeszcze połączona z długą spódnicą - wygląda to fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja! Spódnica najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)