22 lipca 2016

StyleWe



Chciałam dziś pokazać trochę rzeczy ze sklepu stylewe.com


W związku z tym, że ostatnio jest szał na sukienki maxi to wybrałam klika, które wpadły mi w oko. Pokażę również torebki, które moim zdaniem są przepiękne i wyjątkowe.
Więc na pierwszy ogień sukienki:

MAXI DRESSES:


1 / 2

3 / 4

Pierwsza sukienka w kolorze szarym dosyć zwyczajna i prosta, ale świetnie pasowałby do niej plecak, trampki i koszula. Druga sukienka ma piękny czerwony kolor, który ostatnio polubiłam.
Kolejna koronkowa (tak, kocham wszystko co w koronkę), a ostatnia w paski, widzę ja z marynarskimi dodatkami w kolorze czerwonym i granatowym :)

1 / 2

Torebki niezbyt w moim stylu, ale urzekły mnie swoimi pastelowymi kolorami! Dodatkowo uroku dodaję im naszywki.


3 / 4

Plecak znów nie moje kolory, ale uwielbiam koty i ten jest świetny! Natomiast torebka już w moim ulubionym kolorze, dosyć elegancka.

Zapraszam na stylewe.com