20 marca 2016

Shoespie wedges and sandals

W związku z tym, że idzie wiosna i w końcu będzie można schować ciężkie zimowe buty mam parę propozycji na nadchodzący czas!

Wszystkie buty będą pochodzić ze sklepu http://www.shoespie.com/



Na początku przedstawię koturny:


wedge heels:


Tutaj w klasycznych kolorach - beż i czerń. Czarne z paseczkiem wokół kostki, natomiast beżowe z kokardką. Obie pary wykonanie z zamszu. Będą pasować do każdej stylizacji, a szczególnie widzę je z rozkloszowanymi spódniczkami i sukienkami. Dosyć wysokie, osobiście to bym się w nich pewnie zabiła, ale są piękne! I jeżeli ktoś umie w takich chodzić to na pewno będą wyglądać bardzo efektownie na nodze.



Obie pary już nieco mniej klasyczne. Pierwsze świetnie będą pasować do marynarskich strojów np. białej spódniczki i bluzki w paski lub też do czerwonej zwiewnej sukienki. Dodatkowo bardzo podoba mi się, że są wiązane na kostce a nie na paseczek. Drugie z kwiatowym motywem idealnie pasują na wiosnę. I w związku z tym, że kwiatki są jedynie na koturnie, buty nie są zbyt pstrokate i przesadzone.


More wedges heels cheap, cheap wedges free shipping here: 

A teraz sandały:
 flat sandals for girls:


Wszystkie które wybrałam są w kolorze czarnym jednak to mój ulubiony kolor nawet na wiosnę :)
Najbardziej podobają mi się pierwsze – japonki, wykonane z zamszu i z klamerkami. Nosiłabym!


More cheap flat sandals here: http://www.shoespie.com/C/Flat-Sandals-101415/