16 sierpnia 2015

325. black, white & jeans














21 komentarzy:

  1. omg mega fajna stylizacja *.*

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna stylizacja! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super set!

    ____________________________
    www.justynapolska.blogspot.com
    fashion-blog

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie proste zestawy :) spodnie i torebka mnie totalnie urzekły !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowna stylizacja! Potargane spodnie to mój zdecydowany must have! :)

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz:)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne spodnie :D na mnie żadne takie nie pasują :C
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne spodnie:) Super oldschoolowa stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja. :D Bluzka mi się podoba, jest prosta i urocza. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bluzka!


    Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten zestaw jest super ! jeansy mają bardzo dobry krój <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz jestem na twoim blogu, a tutaj taka BOMBA! Stylizacja jakże w mym stylu! Na pewno będę tutaj stałym czytelnikiem!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. super pościak
    Mój blog ->zapraszam
    obserwuję i zachęcam do tego samego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)