10 lipca 2015

316. striped dress
















sukienka - dressgal [KLIK!]
balerinki - h&m

25 komentarzy:

  1. Sukienka świetna !

    _____________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna mała torebka! Poluje na taką;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka, idealnie pasuje do całości ale ja jednak ubrałabym wysokie szpilki :)

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. ze względu na paski można nie dopatrzeć się kroju, ale ja widzę, i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! Sukienka rewelacyjna :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna sukienka <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny jest ten zestaw!
    niby minimalizm, niby miejska elegancja... ale te okulary.... taki trochę flirt z boho ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię paski ;-) ta sukienka ma oryginalne marszczenia ;D
    geeniaalnee okulary <3
    linki kliknięte ;) cena sukienka to 6,99$ ;
    pozdrawiam serdecznie :*
    + mogłabym liczyć na jeden klik w link w najnowszym poście? ;-)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana uwielbiam twoje stylizację. !!!
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie mogę się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    Kochana chciałabym bardzo nadal współpracować z pewną firmą Dresslink mogłabyś mi pomóc i poklikać w kliki w ubrania.
    To dla mnie ogromnie ważne odwdzięczam się obserwacją lub czymś innym to zależy co byś chciała w zamian. Blogerki powinny sobie pomagać. Z góry ślicznie dziękuję.
    Zapraszam do mnie http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna sukienka! Świetnie wyglądasz ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. Paski ostatnio uwielbiam, więc twój zestaw bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam do mnie na wpisy o szyciu i DIY
    http://catwalk-fashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :)

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam paski! świetna ta Twoja sukienka ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienkę to masz genialną! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wszystko co w paski :) piękna sukienka ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)