2 kwietnia 2015

Sherrylondon





Hello!

Dzisiaj chcę przedstawić asortyment sklepu Sherrylondon.co.uk
Pomimo, że sezon studniówek, bali itp za nami, zawsze miło jest pooglądać piękne balowe suknie!
Chyba każda w dzieciństwie marzyła żeby założyć taką suknię i udać się na bal jak chociażby kopciuszek.
 Chociaż niektóre z tych sukienek będą także idealne na wesele, których sezon niebawem się zacznie.
Więc jeżeli szukacie takiej sukienki to zapraszam po dawkę inspiracji.

Na pierwszy ogień pójdą...



[To see product click on the picture]

1. Ciekawy krój sukienki z wycięciem z boku wygląda genialnie! Do tego połączenie koronki - którą jak wiadomo uwielbiam - ze zwykłym materiałem. Oryginalnie!
2. Klasyczna suknia - bez ramion, gorsetowa, z delikatnie rokloszowanym dołem. Zdobienia przy biuście oraz w talii dodają jej uroku. A do tego piękny błękitny kolor!

 

[To see product click on the picture]

3. Krótka koronkowa sukienka, z dłuższym tyłem - znów w kolorze błękitu.
4. Pomimo tego że nie każdy przepada za różem - w tym ja - to ta sukienka jest przeurocza i kojarzy się mi głównie z księżniczkami jakie wyobrażaliśmy sobie będąc dziećmi.

More beautiful prom dresses here:



[To see product click on the picture]

1. Uwielbiam taki krój sukienek - proste, odcięte w talii. Dodatkowo to, że jest na jedno ramię dodaje jej uroku  - tak jak kwiatki na ramieniu. Kolor raczej nie dla blondynek, które mogą wyglądać mdło.
2. Uwielbiam butelkową zieleń tak jak i krój tej sukienki.

More beautiful coctail party dresses here:



 

[To see product click on the picture]

Obie sukienki mają podobny krój bez ramion z prostym dołem.
Pierwsza, granatowa ma jeszcze rozcięcie.
Druga jest w klasycznym, eleganckim czarnym kolorze.


More beautiful evening dresses here: