10 kwietnia 2015

303. coven




















Zapraszam na instagram :)

27 komentarzy:

  1. Super! Podoba mi sie :)

    __________________
    Minimalist styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Mam chyba taką samą bluzeczke :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne połączenie:) Ah ta koronka, i te spodnie :) Prześlicznie wyglądasz:)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, pasuje Ci kapelusz :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba twoja koronka i kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz cudownie :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna koronkowa bluzeczka <3
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcia i jak zwykle wspaniała oraz piękna stylizacja ♥. Pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz - cała na czarno <3 Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super jest ta bluzka, a zwłaszcza te rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu uwielbiaaam ! Jaka ty szczupła jesteś,mega masz te spodnie z wysokim stanem bo fajnie podkreślają talię :D
    A co do twojej zółtej spódniczki z vinted,którą dodałam do wishlisty w ostatnim poście to za mała na mnie,nawet nie wiesz jak nad tym ubolewam :(
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam czarne total looki! wszystko mi się podoba, a przede wszystkim kapelusz i bluzka <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ! Niby wszystko czarne, ale fajnie że połączyłaś różne materiału-koronka, jeans, skóra ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja :)
    kocham czarny kolor ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię czerń :) Ładnie to wszystko dobrałaś , podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam koronkowe bluzki!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej. Przejrzałam Twojego bloga i strasznie mi się spodobał. Jesteś młodą, śliczną dziewczyną. Chciałabym abyś mi pomogła. Chce pomóc osobą, które są dziećmi alkoholików bądz w pobliżu siebie mają kogoś takiego. Mam nadzieje, że się zgodzisz i pomożesz mi zrobić coś wielkiego. Wystarczy wpis oznaczenie mojego bloga, bądź wpomnienie o mojej akcji w nowym poście, cokolwiek. Nie licze na popularność tylko chce pomóc. Z góory dziekuje.

    http://idealnieniieidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)