25 grudnia 2014

284. plaid scarf & snapmade things



Wesołych świąt wszystkim! 











Świąteczne paznokcie. Daaawno bawiłam się w malowanie wzorków.




koszulka - Snapmade (klik)
spodnie - h&m
sweter - Oasap (klik)
szal - Oasap (klik)
bransoletka - Oasap (klik)
buty - mcarthur
okulary - h&m


Koszulka, którą mam na sobie jest ze sklepu Snapmade (Personalized Gifts)  - gdzie, można samemu zaprojektować np. koszulkę z własnym nadrukiem i różne inne gadżety.

Ja dostałam jeszcze ekotorbę z kocim nadrukiem.
Tutaj znajdziecie:
 torby: custom bags
koszulki: custom t shirts


Zapraszam też na INSTAGRAM!



28 komentarzy:

  1. MERRY CHRISTMAS!

    __________________________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny szalik! :)

    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja ♥
    Wesołych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny look
    Z resztą jak zawsze xD
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja :) Wesołych Świąt! :*
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie *__*
    Panozkcie masz cudne! :)
    Wesołych! :*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja i koszulka! ;)
    Wesołych Świąt :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ładnie wyglądasz <3
    Przepiękny szalik :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :))
    http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj ja też się najadłam w święta :D
    śliczny szaliczek i sweterek, poklikałam♥

    Zapraszam do mnie - HELLO-WONDERFUL♥ - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa stylizacja :) Paznokcie świetne, w sam raz na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz! :D okulary i pazurki genialne :)

    Wesołych :* zapraszam- fedricci17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, nareszcie znalazłam kilka chwil, aby napisać i życzyć Tobie spokojnych świąt i udanego sylwestra :*
    Powodzenia w blogowaniu i wytrwałości w noworocznych postanowieniach ;)
    Pozdrawiam - Ilona - ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny strój, szal i buty dodają nieco koloru, ale nie za dużo, idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty najlepsze ! Uwielbiam martensy :p
    A pazurki jakie masz świetne :]

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Okulary i biżuteria wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczne paznokcie ! *-*
    Ja też czuję się jak by kilka kilogramów przybyło ;)
    Pozdrawiam.
    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne te pazurki sobie zrobiłaś :)
    Genialny szalik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny zestaw! szczególnie zauroczyły mnie buty i torba, totalnie mój styl!:)

    http://kawalec-kam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja :)
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    http://bulcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne okulary!

    www.twocommasandone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja!
    buty najlepsze :3
    http://tinna-tinnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)