15 lipca 2013

148.

Szał na piaskowe lakiery trwa już od dawna, jednak dopiero kilka dni temu kupiłam pierwszy tego typu.

Golden Rose, Holiday, 60







I jest świetny! W wyglądzie i fakturze przypomina mi trochę papier ścierny.
Oraz pięknie się iskrzy w słońcu. Polecam :)

Follow on Bloglovin

true blood season 1-4 dvd box set true blood season 1-5 dvd box set true blood season 1-6 dvd box set sons of anarchy seasons 1-3 dvd box set wool pea coat women spring coats for women dress coats for women

28 komentarzy:

  1. alepiekne !! idealne na jaka impreze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny lakier :) Planuję zakupić ^^

    fuckingdelusional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. these nails are perfect! love them xx

    http://gypsywardrobe.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super lakier i piękne paznokcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądają <3

    http://venuuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Na prawdę robi wrażenie! Jakoś nie mogę wypatrzeć tego typu lakieru w drogeriach w mojej miejscowości, ach.
    Jeśli mogę wiedzieć, gdzie go dostałaś? Ile kosztował? Nakładałaś tylko jedną warstwę?
    pozdrawiam xx
    ♡ » http://henrykstylowy.blogspot.com « ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wygląda :) muszę sobie taki kupić

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaaki piękny *.* Też taki chcę! :)
    Muszę się wybrać do drogerii, koniecznie! :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny ! uwielbiam ten efekt! ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz piękne paznokcie, zazdroszczę. Ja swoich w ogóle nie mogę utrzymać w dobrej kondycji..Może możesz mi polecić jakąś dobrą odżywkę?

    catchysue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba.! :)
    muszę taki kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. łaaaaa chyba sobie taki sprawie ;) !

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne paznokcie :D chyba sobie kupię taki lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też planuję taki kupić, bo wyglada super :P

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam żadnego takiego lakieru, ale strasznie mi się spodobał ten! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chciałam ten kolor ale w końcu wzięłam a la pomarańcz, mi się podoba ale sporo osób woli gładkie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny ;) . Moze jak gdzies znajde tez sobie taki kupie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczny lakier, ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  20. Noo przypomina trochę papier ścierny , haha . Ale śliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Musze spróbować:) nie posiadam jeszcze lakieru takiego typu;) ale na paznokciach prezentuje się cudownie:)
    http://sistyle16144.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)