30 czerwca 2013

143.

krótkie i zmieniłam kształt..
zazwyczaj wolę ciemne kolory, jednak te mnie urzekły
moje ulubione kolory na lato:

my secret, nail polish, 167 kiwi



Ma piękny zielony kolor z czarnymi drobinkami. Kryje po 3 warstwach. Szybko schnie i do tego pachnie! 
Ładnie się błyszczy nawet bez topu.

golden rose, paris, nr 222



Mój ulubiony kolor nie tylko na lato, ale w ogóle. Ciężko złapać kolor aparatem. Ma bardziej zielony odcień niż na zdjęciach. Kryje po 2 warstwach, schnie normalnie.

enjoy freestyle, nr 15



Też ciężko było złapać kolor. W rzeczywistości to taki neonowy koral. Kryje po 3 warstwach.

sensique, strong&trendy nails, nr 166



Bardzo fajny odcień fioletu. Kryje po 2 warstwach, szybko schnie.




Follow on Bloglovin


PS. Będę wdzięczna za klikanie W TEN LINK!

dexter season 6 dvd release date dexter season 6 dvd best buy dexter season 6 dvd box set dexter season 7 dvd best buy casual winter dresses winter maternity dresses winter wonderland sweet 16 dresses

43 komentarze:

  1. Fiolet genialny! nie wiem jak ty malujesz te paznokcie, ale są rewelacyjne! :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 pierwsze są śliczne ♥


    lifestylemichlina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię lakiery z GR tylko maja jedną chamską wadę... na moich paznokciach trzymają się dzień, bo już na drugi są lekkie odpryski za na trzeci po prostu masakra. Bez poprawek się nie obejdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolory lakierów <3
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa ten kiwi jest fantastyczny! Mam podobny błękit i jest jednym z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej ! ten pierwszy taki kiwiowy :) świetnie wygląda ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne lakiery. Drugi najbardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie super:D
    zielony kojarzy mi się z kiwi:D omnonom zajadać tylko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny ten 2 i 3 *.*
    Dawno tu nie było outfitu :c

    fuckingdelusional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne kolory, wszystkie mi sie podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w tym zielonym *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. ekstra są te kolory, 1 i 2 :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolory! :)
    sekretymotyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo ładny kształt paznokci. :) Moimi ulubieńcami są zielony i niebieski. :) Pozdrawam.
    http://misselegant06.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne kolorki ;)
    nie mogłabym sie zdecydować ktory najlepszy bo wszystkie sa świetne, trafilaś w moj gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne ! Ale zielony <33 Aż 3 warstwy wow haha :>

    OdpowiedzUsuń
  17. ojej ten zielony też mnie urzekł, zwłaszcza, że te drobinki przypominają kiwi :) cool

    OdpowiedzUsuń
  18. och ten pierwszy lakier jest świetny musze odwiedzić naturę xd pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Wwszystkie swietne! Aaczkolwiek najbardziej podoba mi sie fioletowy i ten mietowy ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. cudownie są wszystko, ale najbardziej podoba mi się ten błękitny, jest obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej urzekł mnie ten fioletowy <3 Chociaż ten zielony z czarnymi drobinkami też jest boski ^_^

    Zapraszam na nowy post ;*
    call-me-susan-elizabeth.blogspot.com (oraz follow na bloglovin)

    OdpowiedzUsuń
  22. 2 i 3 kolorek prześliczne! <33 Obserwuję przez bloglovin, będzie mi bardzo miło jak się odwdzięczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie bardzo fajne, ale to kiwi ^^ i jeszcze pachnie! Muszę go poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietne kolorki, idealne na loto :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. mam ten niebieski z golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten kiwi jest fajny. <3 I ten 2. *.*

    Zapraszam do mnie: patisonkaaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam bardzo podobne odcienie , też je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  28. te 2 pierwsze są cudne! :) natomiast nie przepadam jakoś za fioletem na moich pazurkach :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeju ten kiwi cudowny ,gdzie kupiłaś ? <3<3<3.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)