21 maja 2013

126.






tradycyjnie nie do końca wyczyściłam skórki, co wychodzi na zdjęciach.
takie niby miasto.

no i mam wakacje, wczoraj już wzięłam się do malowania i mam pierwszą koszulkę!
niebawem pokażę.


ps. przypominam, UWAGA!
mam do sprzedania spódniczkę:
taką samą jak mam tutaj: KLIK
a tutaj więcej zdjęć:  KLIK

przypadkowo dostałam 2 takie same, więc do sprzedania mam nową, nigdy nie zakładaną i fabrycznie zapakowaną spódniczkę! jeśli ktoś byłby zainteresowany to proszę o kontakt :)

37 komentarzy:

  1. Wow ślicznie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚLICZNE PAZURKI :))

    A UBABRANE SKÓRKI TO CHYBA NIEUNIKNIONE PRZY UŻYWANIU CIEMNYCH LAKIERÓW... :))

    I TAK JEST PIĘKNIE..CZEKAM NA KOSZULKĘ :))

    POZDRAWIAMY Z 3CITY :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super paznokcie:) Piękny kszatłt, i super wzór:) Jestes praworęczna? Bo ja sobie ne wyobrażam malować lewą ręką:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne paznokcie ! Super spódnica :))

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne paznokietki ♥

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne paznokcie, ja bym tak nie umiała xD
    Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać że bardzo kreatywne te twoje pazurki.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne paznokcie :)
    I jaka ładna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne to a'la maiasto :D
    Jak Ty to robisz? :D
    Pozdrawiam,
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Cię ja tak nie potrafię :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz naprawdę wspaniały blog, jestem oczarowana:) Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne jak zwykle *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mam prośbę czy mg byś zrb kiedyś post w którym pokażesz jak zrb jakiś śliczny wzorek na paznokcie ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcę takie paznokcie :3
    Niestety,moje zdolności manualne są równe 0.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie pazurki:0

    zapraszam do mnie po wyróznienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne paznokcie... a co do spódniczki to jest świetna, sama mam podobną ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne te paznokcie :) podziwiam, bo ja nie miałabym cierpliwości do malowania :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle genialne wykonanie i świetny pomysł ! ;)
    Jak Ci dobrze, że masz wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawy wzór :D podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super paznokcie *.* Bardzo pomysłowe ♥
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. takie niby miasto, super jest. ;d podziwiam, że chcę ci się w to bawić.

    OdpowiedzUsuń
  23. O_O jak Ty to robisz że Ci te paznokcie tak ślicznie wychodzą? :D i czemu ja tak nie umiem? xD
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. a po ile ta spódniczka?

    OdpowiedzUsuń
  25. po prostu cudo, a jaki połysk!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. cudne te pazurki - ja bym nie miała cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Miasto nocą :) jestem zachywcona !

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)