11 maja 2013

121.

cookie monster!






37 komentarzy:

  1. Takie kropki tez sobie czesto robie ;) tylko nie zawsze wychodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też robiłam cookie monster!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny wzorek, ja napewno nie umiałabym takiego zrobić
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. coraz częściej mnie zaskakujesz:) jak zawsze pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciasteczkowy potwór jest świetny.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne paznokcie :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mega *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow:)) genialne paznokcie, super pomysł♥
    zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale boskie pazurki , też takie chce <3
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjedź do mnie i mi takie zrób !
    Jak dla mnie są absolutnie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty to masz pomysły! :D świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaaaakie świetne! nie miałabym jednak tyle cierpliwości :D

    /u mnie mały comeback i buty na sprzedaż :) xoxo, hejven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. czadowy ten ciasteczkowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne te paznokcie... gratuluję że potrafisz zrobić takie ładne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie Ci to wyszło, ja niestety nie mam tyle cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. megaaa! :D te oczy :D
    http://cupcakethief-lavidaloca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pazurki *.*
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne! :D też się czaję na potworka od jakiegoś czasu, może niedługo go zrobię i też opublikuję :) ZAINSPIROWAŁAS MNIE! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. oo świetne sa pozdrawiam wpadnij kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle paznokietki śliczniutkie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)