19 kwietnia 2013

111.








koszula  - new yorker
spodnie - h&m 

51 komentarzy:

  1. Śliczna koszula :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ! ;D Fajne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :)
    Takie wiosenne ;d

    Zapraszamy do nas :
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeej:))
    cudny look:)) wspaniały kolor koszuli i genialne okulary:) świetny post!
    zapraszam do siebie w wolnej chwili:*

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się sznurówki w Twoim prawym bucie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie jak zwykle! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja :)
    Ładny wisiorek i koszula :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oryginalne masz włosy :) super dobrana szeroka góra do wąskiego dołu :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle wyglądasz fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz! :)

    bezkonkurencyjna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nominowałam Cię do Liebster Blog, szczegóły u mnie : *

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor włosów ;)
    Dzięki za odwiedziny. Ja już obserwuje teraz Twoja kolej :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne spodnie! i mam taką samą ważkę :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz bardzo fajny kolor włosów ;D
    zapraszam do siebie million-fashion.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądają te Twoje włosy ;)
    + dziękuję za komentarz!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna koszula:)

    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Za każdym razem nie mogę się na patrzeć na Twoje włosy :)
    Fajna stylizacja ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. przecudowne włosy i udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się naszyjnik ; )

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Woow koszula mnie urzekła, super wyglądasz. Pozdrawiam :**

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne okulary :))

    I koszula <3



    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne okulary:)
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  23. HEJ ! fajny blog, ja też od niedawna znów prowadzę swojego, prosiła bym o dodanie do obserwawanych i kilka kom. , odwdzięczę się i to bardzo :*
    http://oldzia-oldzia-oldzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. włosy masz przepiękne:)
    świetna koszula:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz strasznie ciekawie zrobione włosy ;) podoba mi się Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. really love this style! Your blog is amazing!
    wanna follow each other via Bloglovin' and GFC? It would be a pleasure for me! Just let me know! have a nice weekend.

    www.esraestella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Łoo jak pięknie wyglądasz <3


    Zapraszam: marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny naszyjnik ;))
    Fajny blog ;D
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  29. kocham kolor koszuli <3

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz fantastycznie :) Cudowne połączenie :) Wszystko mi się tu podoba :) Pozdrawiam K. <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Boskie okulary i ważka :D Kocham twój kolor włosów <3
    Zapraszam do mnie :*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. super stylizacj! i muszę przyznać, ze masz piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale jesteś ognistowłosa, już Cię lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  34. The quality of the leather is good, the print on the jacket is fine too. It's just much nicer than the picture here appears. Very happy to get mens leather jackets from cwmalls.com.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)