14 marca 2013

StylePit

cześć!
O ile się nie mylę to w poniedziałek dostałam paczkę ze StylePit.
Wybrałam sobie koszulę oraz rajstopy w grochy. Przesyłka dotarła szybko, i co mnie mile zaskoczyło to bardzo dobry kontakt z firmą! :)

W sklepie znajdziemy ubrania i dodatki różnych znanych firm typu Vero Moda, ONLY, Espirt itp. Wybór rzeczy na stronie jest bardzo duży, widziałam tyle pięknych rzeczy, że ciężko było mi się zdecydować.
Ostatecznie dotarło do mnie to :






Koszula jest świetna, lekko prześwitująca, ładnie się układa. :)


Niebawem pokażę rzeczy w stylizacjach :)

i polecam piosenkę, jest genialna:



34 komentarze:

  1. rajstopy w groszki, też chce!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna koszula!:)
    jestem ciekawa rajstop w grochy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna koszula ! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oo :) właśnie taką koszulę mam w planach zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka i rajstopy bombowe *o*

    Wpadniesz?
    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Apocalypticę- każdy utwór jest niezwykle przemyślany i dopracowany:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love Pieces! I have so much Pieces things 'cause a local store sell it! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszula :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne . !
    pierwszy raz słysz eo tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow piękna ta koszula :) Miłego wieczoru,zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się ta koszula! to mój typ :)


    http://fashion-aurora-mohn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ćwieki <3

    http://forward-pola.blogspot.com/2013/03/must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula to raczej klasyk, który w każdej stylizacj będzi się świetnie prezentował!. :)

    BloggerkaMarta

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog. obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)