9 marca 2013

94.

cześć!
pogoda jest okropna, miała być wiosna a znów jest śnieg.
dzisiaj mix zdjęć z telefonu z ostatnich dni.

kwiaty na dzień kobiet.



nowe lakiery | wesoło 


jeden dzień w trampkach <3 | jestem ozzy 


nóżki | matma<3 


kosmos | paznokcie któregoś dnia



kot <3 | powroty

 

pizzowelove | another brick in the wall


zmieniłam też trochę wygląd i nagłówek.
może być?:) i przede wszystkim jest równo?

cheap clothing free shipping cheap prom dresses with free shipping cheap clothes for women free shipping

22 komentarze:

  1. świetnie pomalowane paznokcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie okropna, ponura pogoda.
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia ;)
    te twoje w okularach podobają mi się najbardziej ;]
    świetne legginsy *.*
    zapraszam:
    http://agaa-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne inspiracje! paznokcie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę post się nie mieści w szablonie...
    A zdjęcia ładne;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam takiego talentu, jak pisałam są cudnee :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooooooooh boskie te paznokcie z brokatem<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kot :)
    Już Ci pisałam, że paznokcie to Ty masz bombowe :D
    Pozdrawiam i zapraszam na wiosenne rozdanie :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/2013/03/wiosenne-wariacje-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie również okropna pogoda !
    Fajne są takie mix'y zdjęć :)
    Śliczne nóżki 8-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia :) kotek najlepszy hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. masz piękne pazurki! :) stosujesz jakąś odżywkę?

    nagłówek bardzo ładnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, ostatnio zmalowałam sobie takie same legginsy :) Szkoda że były za cienkie i farba która przebiła na drugą stronę jest co najmniej niewygodna :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kwiaty niesamowite i uroczy kotek :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. I love the cosmo nails and leggings and the flowers are beautiful =D


    I'm following you now on GFC, hope you follow me back =D
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. I love ur shades! and your pet KOT? :)

    Issa x
    New post up
    HAIR DIY

    OdpowiedzUsuń
  16. super paznokcie !
    obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)