30 marca 2013

103.














koszula - wholesale-dress
spodenki - SH
buty- allegro
okulary - firmoo

Pozdrawiam! :))



112 komentarzy:

  1. pasuje ci ten kolorek, który masz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciepło ? O_o
    Wesołych Świąt ! :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzą mi się czarne zakolanówki *.*
    Obserwujemy? Ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza ta koszula :) U mnie dzisiaj było zimno :c

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula fajna i spodenki są nieziemskie !;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta koszula jest cudowna!!!! Uwielbiam takie perełki!!! Cały zestaw super!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym kolorze jest ci dobrze :) Nie farbuj się na brąz...

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula jest śliczna;)Masz ekstra ten kolor włosów!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie spodenki z sh, no zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit! Wyglądasz naprawdę super! ;DD
    Zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych, spędzonych w gronie rodziny i najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cuuudowna koszula! zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna koszula <3
    + obserwujemy?:*
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz boskie włosy *.*
    Pewnie że możemy obserwować .. ja już i liczę na rewanż :D
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mi nawet z podstawami tych przedmiotow idzie ciezko... XD a gdzie chcesz isc pozniej? :)

    jaki odcien brazu:D?

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne spodenki ;D
    wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz świetne włosy! ;o
    Obserwuję, liczę na rewanż :*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. okulary chyba jeszcze długo nie będą nam potrzebne ;pp

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. aleee dużo śniegu! śliczny masz kolor włosów :) Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Ci wielu sukcesów zarówno zawodowych jak i prywatnych i spełnienia wszystkich marzeń! i obowiązkowo wesołych jajek :D :*

    OdpowiedzUsuń
  20. zabójczy kolor włosów ^^
    fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja! I choć bardzo nie lubię krótkich spodenek na śniegu, to w Twoim wykonaniu wygląda to ładnie.
    Dodaję bloga do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja! Wesołych:)

    OdpowiedzUsuń
  23. o kurde, to Ty zdolna jestes :D

    od dawna farbowalas na czerwien? ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjna stylizacja...
    Wesołych świąt ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  25. Mhmmm, zakolanóweczki. :) Wszystko elegancko do siebie pasuje i komponuje się ze sobą. :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna koszula :)
    Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne spodenki! I świetny masz kolor na włosach! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciepło ci tak było ? :P Wesołych Świąt :*

    Ja już obserwuje, teraz twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super outfit ;)

    Wesołych :D

    Ok ;) Ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. koszula i spodenki- świetne!:)) W brązowych włosach też byłoby Ci ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super stylizacja. Do mnie najbardziej przemawia ta koszula. Po prostu w moim stylu.

    Jasne, możemy obserwować. Ja już ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. miałam dokładnie taką koszulę kupić, ale cóż... świetnie wszystko dobrałas ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo orginalnie, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  34. zakochana jestem w koszuli ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  35. sliczny zestaw taki w moim stylu ; )) oczywiście obserwuję ! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  36. też właśnie zastanawiam się nad zmianą koloru, tym bardziej, że mam u 5cm odrosty ;O genialne okulary <3

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne stylizacje i naprawdę fajny blog,weszłam przypadkiem i jestem pozytywnie zaskoczona:] obserwuję!:] i zapraszam do mnie:]

    OdpowiedzUsuń
  38. boooooooooskie buty <3
    masz ochotę na wzajemną obserwację? :) daj znać u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Te spodenki sa genialne :D
    Ładny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  40. hej:) dziękuje za komentarz:) obserwuję i zapraszam do siebie cześciej, co do stylizacji super koszula oraz spodenki, sama takich wszędzie szukam:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  41. jak patrze na Twoje nogi to aż mi zimno!:D swietna stylizacja i z tego co widze cały blog! dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny kolor włosów *_*
    I spodenkii :D

    http://agatha-agathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja! ^^
    Ja już obserwuję! ;*

    Pozdrawiam :)
    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow, I really liked your style

    http://asiachic1.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  45. jesteś genialna! ;)
    już przeglądam allegro ;)
    obserwuję i zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie rób tego ! w tych włosach wyglądasz zjawiskowo ;)
    stylizacja w dechę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. bluzeczka i buty sa swietne
    przy takiej figirze wszystko pieknie sie prezentuje
    u mnie TAG w ktorym zdradzam 7 faktow o sobie,zapraszam do przeczytania i moze jesli tylko masz chec rowniec do odpowiedzi na niego x x x x

    OdpowiedzUsuń
  48. Genialnie wyglądasz!
    Wesołych Świąt;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczne włosy i cudowna koszula !
    obserwuję !

    --
    lareyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. ta koszula jest bardzo słodka, co prawda nie w moim stylu ale ty wyglądasz w niej super ;) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  51. Boska stylizacja :)
    Masz śliczne włosy i ten kolor mmm :)
    może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  52. Podoba mi się ten zestaw :-)
    Obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne włosy, nie widzę potrzeby przefarbowania się na brąz <3
    Uwielbiam zakolanówki, noszę je już b. długo i mi się jeszcze nie znudziłyy <3

    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. piekna jest ta koszula *.*

    juz obserwuje teraz ty :)

    http://black-and-whitee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowne włosy! :)

    obserwuję i nie liczę na to samo u siebie, ale mam nadzieję, że zajrzysz. :P

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    weronka-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. widzę, że u Ciebie też śniegu nie brakuje ;d
    ja już obserwuję, teraz ty!
    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. najbardziej spodobały mi sie spodenkui *__* obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Dziewczyno naprawdę jesteś mega inspiracja :) zostane tu dłużej więc obserwuje,czemu by nie?

    OdpowiedzUsuń
  60. super stylizacja :) Okej możemy obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny kolor włosów + moje kochane zakolanówki <3....Zapraszam wszystkich mint-leopard.blogspot.com ..Już obserwuję ..Mam nadzieję ,że się odwdzięczysz
    <3.

    OdpowiedzUsuń
  62. ciepło ;O u mnie sniezyca jakiej w w zime nie było ;<

    założyłam bloga więc zapraszam http://00tatianka.blogspot.com/
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  63. Jasne, że obserwujemy! ^^ Ja już, teraz Twoja kolej ;>

    OdpowiedzUsuń
  64. Efekty by Cie zmotywowały na pewno! Spoko, ja juz ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Pewnie, że możemy się obserwować. Ja już :))

    Masz świetny look. :> Fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetna stylizacja! Masz cudowne włosy *.* Dodaje do obserwowanych, na pewno będę tu zaglądać ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  67. ale ty masz dłuuuuugie nogi! Pozazdrościć! :D

    OdpowiedzUsuń
  68. bombowa koszula *.*
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. uwielbiam spodenki z wysokim stanem! ♥

    OdpowiedzUsuń
  70. włosy masz piękne! może umaluj na taki co masz teraz? jest śliczny:) koszula bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Dzieki za odwiedziny! Wygladasz przeslicznie z przyjemnoscia obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetny blog ;*
    Jasne, że obserwujemy ;> ja już.

    the-world-of-miikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetna stylizacja.
    Jasne, ja już obserwuję <33

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetna stylizacja :)
    Spodenki boskie ♥

    Obserwuję :)
    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. świetnie wyglądasz! zakochałam się w spodenkach :)
    moim zdaniem w tym kolorze wyglądasz ładnie i oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  76. bardzo fajna koszula :) już obserwuję, liczę na rewanż :D pozdrawiam :*
    http://voggyoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. JEJKU, ale masz boskiego bloga! Chętnie zaobserwowałam Twój blog, zapraszam ponownie do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  78. fajnie to wygląda razem:) nie farbuj... tak jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  79. świetny outfit! Jesteś bardzo ładna.
    Pewnie , że obserwujemy, ja już, teraz Twoja kolej.

    OdpowiedzUsuń
  80. świetny outfit! Jesteś bardzo ładna.
    Pewnie , że obserwujemy, ja już, teraz Twoja kolej.

    OdpowiedzUsuń
  81. Jasne że obserwujemy. Czkam na Cb ;* ps. Świetna stylizacja ;D <3333 A ta bluzka jest po prostu boska ! <3

    OdpowiedzUsuń
  82. ;> Już obserwuje, czekam na cb ;*

    OdpowiedzUsuń
  83. Ale masz śliczne włosy. Też kiedyś przefarbowałam włosy na czerwono ale wróciłam do blondu.
    Cudna koszula.
    Obserwujemy ? ja już.
    Zapraszam do mnie.
    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Spodenki są świetne! Bardzo podoba mi się ten komplet. A co do obserwacji (pytałaś na moim blogu) to chętnie i już wykonałam :)

    ~ http://duo-jessie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Strasznie mi się podobasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  86. bardzo fajna stylizacja:) botki świetne:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  87. dziękuję za komentarz :)

    rewelacyjne spodenki :) SH rządzi ;)

    a poza tym masz świetnego bloga i jako, że uwielbiam śledzić osoby wrzucające swoje DIY, z przyjemnością obserwuję :)

    zapraszam do tego samego :)
    http://renewsway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Ciekawa stylizacja. Fajna koszula :) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  89. bardzo fajny blog ! :)
    obserwuję :*

    http://pigulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)