20 stycznia 2013

78.

Cześć!
Wczoraj były moje urodziny, dziwnie jest mieć 19 lat.

W związku z tym weekend miałam zajęty, no i znów nic nie zrobiłam, minęło już pół niedzieli, a ja zdążyłam tylko zjeść śniadanie.

No trudno.

W każdym razie jakieś tam paznokcie:




stempelki z płytki konad.
wciągnęło mnie to stempelkowanie.

przy okazji chciałam napisać, że SPRZEDAJĘ:





oraz jeszcze kilka rzeczy, dlatego zapraszam na ALLEGRO :)

mam też pytanie, czy ma ktoś może Xperię J i podzieli się opinią o telefonie? :)

jutro aktualizacja lakierowej kolekcji :)





19 komentarzy:

  1. Śliczne paznokcie:)
    Ja za jakieś 10 miesięcy będę miała 20 lat :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Piszę do Ciebie, ponieważ mam problem z obserwatorami bloga. Otóż wszystkim osobom, które aktualnie mnie obserwują, nie wyświetla się mój ostatni post w bloggerze i nie wiedzą, kiedy dodaję coś nowego. Proszę powiedz mi jak jest u Ciebie. Jeżeli również nie widzisz mojego ostatniego postu, zrezygnuj z obserowania mnie, ale zaraz po tym jeszcze raz dołącz do mojej witryny. Wtedy daj znać, czy widzisz post. Strasznie mi na tym zależy... PROSZĘ daj znać.

    Zachęcam do współpracy :)
    Pozdrawiam
    Kederluu/DR

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! :)
    Pazurki są znakomite! Sama chyba muszę się zaopatrzyć w zestaw do stemplowania :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! :33 zdjęcia również ,obserwuję i liczę na rewanż amazinglifebyjulia.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  5. pamięć 8 giga w sumie mi wystarcza: ) a co do tego,ze nie ma kart żadnych to dla mnie nie ma problemu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. oj uwierz,że ja też meeega dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  7. musisz mieć duuużo cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No to spóźnione wszystkiego najlepszego :*
    Śliczne paznokcie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka.

    bloggerrka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego! Wielu udanych diy, wpisów jak i widzów na blogu;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog. Oczywiście, że obserwujemy. ;)
    Piękna koszulka Pink Floyd. Ale nie kupię bo mam swoją. Zapraszam do mnie:
    http://especialbloggerlena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety nie posiadam tego telefony.
    zajebiste pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, paznokcie wyglądają świetnie ! Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :)

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2013/01/giveaway-80-msdressy-gift-voucher.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez jestem przerazona ze w tym roku stuknie mi 19 ;D
    Masz ciekawego bloga. Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego dnia.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie wykonane paznokcie, bardzo starannie wykonujesz :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)