17 stycznia 2013

77.

Essence, nude glam, 06 cookies &cream



Od producenta:
Nowe lakiery Nude Glam charakteryzują się również żelowym wykończeniem jak i szybkoschnącą formułą i trwałością. Lakiery dają matowy lub lekko błyszczący efekt. 

Moja opinia:

Kryje po 3 warstwach, ale dalej widzę lekkie prześwity.
Opakowanie:  W porównaniu ze starą wersją bardzo fajne, szczególnie podoba mi się pędzelek. Jest szeroki i wygodnie się maluje. 
Konsystencja:  Trochę rzadka, ale ogólnie to maluje się nie najgorzej.
Wysychanie: Szału nie ma, schnie w normie, ale ze względu na to, że trzeba nałożyć 3 warstwy to trochę czasu trzeba poświęcić.
Trwałość:  Tragiczna! Bez topu już na drugi dzień zaczął odpryskiwać.
Cena: ok. 7 zł
Pojemność: 8 ml

Lakier ma mnóstwo malutkich drobinek, na paznokciu aż tak tego nie widać. Po pomalowanie topem jakby "wydobywa" z niego te drobinki i je podkreśla.

Niestety w porównaniu do starej wersji, według mnie lakier wypada bardzo słabo. Szczególnie jeśli chodzi o trwałość. A szkoda bo kolor mi się bardzo podoba.

W świetle dziennym:







czy mógłby mi ktoś polecić jakiś dobry telefon, ważne żeby miał dotykowy ekran i w miarę dobry aparat..

14 komentarzy:

  1. Lakier wygląda super, szkoda że taki nietrwały :#

    Jak dla mnie Samsung Avilla bardzo dobrze się spisuje - stary ale jary :)
    ________________
    Czy mogę prosić
    o kliknięcie w
    link Oasap w moim
    nowym poście?

    Dziękuję z góry .

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go jeszcze w starej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam Lumie 610 i jestem w miarę zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda na tych paznokciach *_*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny lakier. idealny do pracy na codzień czy do szkoły :) PS Przejrzyj Samsungi. może nie są jakieś genialne ale na dzień dzisiejszy są jednymi z tych lepszych marek teraz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten kolor i nie przepadam..ale u Ciebie wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ty robisz te nagłówki*.* są piękne.
    A polecam podróbkę samsunga galaxy z hongkongu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm. a byłam wczoraj w naturze i zastanawiałam się nad kupnem tego lakieru... dobrze zrobiłam, że go nie wzięłam :)
    fajny blog ^ ^

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemny kolorek, bardzo lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor! ostatnio zastanawiałam się czy go nie kupić ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś prze ze mnie nominowana do Liebster Blog Award :) Więcej u mnie .

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie prezentuje się lakier na twoich paznokciach :)
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)