29 grudnia 2012

72.









super fotki z ręki, bo nikt mi nie chciał zrobić :< 

no to czeeść.

34 komentarze:

  1. pokazuj te buty na studniówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają świetnie *.*
    Obserwuję i zapraszam do mnie ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajowe! nie różnią się prawie niczym od tych z sieciówek :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Galaxy <3333
    Oj tak ! Wyprzedaże są suuuuper :3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale boskie te legginsy *.* !!!
    Ja też uwielbiam wyprzedaże <3

    _____
    lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, zazdroszczę ;) Czy ja widzę MARTENSY ? Ja mam bordowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Legginsy są świetne :) Czekam na włoski po farbowaniu :) A o tej bazie nigdy nie słyszałam, dzięki za radę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te legginsy są świetne!

    organizuję konkurs, w którym do wygrania dowolna bransoletka Libellule, zachęcam do wzięcia udziału! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej kochana pokaż buty na 100dn ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się te spodnie galaxy podobają, ale nie założyłabym ich na siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super legginsy :D
    + Dodaję do obserwowanych ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, moda na galaxy jakoś mineła.. ale leginsy i tak świetne! ;)
    Zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę nóg, ale legginsy są świetne :3

    restlesskate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo dobry pomysł z przeróbką! ;)
    Świetnie wyszły :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądają na tle śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cholera, ja jeszcze nic nie mam kupionego na 100dniowke ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. super są :) motyw galaxy jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też upolowałam na wyprzedażach nowe buty :)
    fajne legginsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. do nich trzeba mieć szczupłe nogi - ja niestety nie mam :C Ale rewelacyjne są :)!

    OdpowiedzUsuń
  20. podobają mi się te legginsy! :)
    chociaż sama nie mam nic galaxy, to u kogoś zawsze mi się podoba ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  21. genialne legginsy, śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, ja sobie ostatnio sprawiłam legginsy we wzorki norweskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam motyw galaxy. *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę? A wyglądają jak martensy, żółte nitki i wgl :) Żółte nitki w moich martensach, niestety juz straciły swój ,,blask "

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję również ;)

    Fajnie tutaj ! :))

    takeabreakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)