27 grudnia 2012

71.


Essence, Nail Art, Special Effect Topper, 03 HELLO HOLO




Od producenta:

zaskakujący, niespodziewany i totalnie trendy: nowy, wyjątkowy efekt! nie tylko wygląda  pięknie, ale i też nosi się go fantastycznie. każda z 8 wersji dostarcza unikalnego, nadzwyczajnego wykończenia! brązowy, wielokolorowy, skrzący się drobinkami, holograficzny – możesz być pewna, że  przykują uwagę wszędzie gdzie się pojawisz!

Moja opinia:

W przezroczystej bazie zatopione jest mnóstwo holograficznego brokatu. Przy jednej warstwie nakładane jest ich dosyć sporo.

Krycie: Całkowite krycie po ok 4-5 warstwach, lecz to topper, więc nie mogę od niego wymagać całkowitego krycia.
Opakowanie:  Wygodne, pędzelek normalnych rozmiarów.
Konsystencja:  Dobra, nic nie spływa, nic się nie ciągnie.
Wysychanie: 1 warstwa wysycha bardzo szybko!
Trwałość:  Samodzielnie, jako lakier zaczął szybko odpryskiwać. Jako topper trzyma się dosyć długo, kilka dni, a potem zmyłam.
Cena: ok. 9 zł
Pojemność: 8 ml

Zmywanie, jak to przy brokatach, tragedia. Ale polecam bazę peel off i problem znika.
Na paznokciach wygląda genialnie, efekt zarówno jako topper i jako lakier, wygląda nieziemsko.
Drobinki brokatu mienią się na wszystkie kolory, czego za bardzo na zdjęciach ująć się nie dało.
Nie mogłam się powstrzymać, żeby co chwilę nie spoglądać na paznokcie :)

Bardzo polecam!


W świetle dziennym:



z lampą:



To już wiem jak moje paznokcie będą wyglądać na sylwestra :) 
I na pewno zaopatrzę się w więcej lakierów z tej serii!



26 komentarzy:

  1. Jaki śliczny lakier ^^
    Cudny nagłówek ^^
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, piękny, piękny ♥
    W ogóle, czy Ty zrobiłaś kiedykolwiek coś złego z paznokciami? Never!
    Wyglądają fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te paznokcie są przecudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taki, mam tylko, że złoty, jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomba!!!! Na prawdę extra :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny look.
    Ja tam lubie lakiery z essence :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne, świetne, świetne! szczególnie serdeczny mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. slicznie sie prezentuja w polaczeniu z czarnym kolorem..:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja po prostu zakochuję się w twoich paznokciach *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę! To jest przecież przecudne! Czarne+srebrne miażdży :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie masz śliczne paznokcie! To Twoje? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zazdroszczę! Dbasz o nie jakoś specjalnie? Jakieś produkty, odzywki?

      Usuń
  12. dziękuje Ci za komentarz i zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super paznokcie *o*..!
    Dodaje sie do obserwatorów!Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealne na sylwestra:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. lovely blog!
    LOVE your nail designs!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie sie prezentuja ,ale nienawidzę zmywania brokatu z panznokci;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)