19 grudnia 2012

67.

hej
tak bardzo na szybko wrzucam kilka zdjęć paznokci..






i znikam!

26 komentarzy:

  1. Ale fajnie wyglądają. Kojarzą mi się z rozlaną farbą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne Paznokcie i te kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa, jakie boskie! *.*
    S. (thezapp.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ale pomysłowe ;) i nietypowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie Ci to wyszło ! ja kiedyś próbowałam ale w ogóle mi się nie udały ... mam chyba za małe paznokcie i brak cierpliwości do takiego dzióbania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ALE MEGA! :O
    Serio!
    jestem zachwycona :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pazurki prezentują się rewelacyjnie:) Marzę o takim kształcie płytki... Pozdrawiam,Alice

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne! napisz jak je zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne paznokcie !
    Widzę po blogu, że masz ciekawy styl ;*
    zapraszam też do siebie , obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie piękne paznokcie ! ;]

    vaaanila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te paznokcie , bardzo pomysłowe ;))

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super to wygląda! :) i tak, chętnie dodam Cię do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie są te paznokcie !!
    Ogółem to bardzo fajny blog !! Dodaję do obserwowanych (liczę na rewanż) i będę wpadać częściej !! :)

    ______
    lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Włoski ładnie wyglądają bo wyprostowane są :) A pazurki świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)