11 grudnia 2012

64

hej!

Golden Rose, Jolly Jewels, nr 110





Od producenta:

Nowa seria lakierów JOLLY JEWELS sprawi, że malując paznokcie, staniemy się jednocześnie posiadaczkami najpiękniejszej biżuterii...


Receptura lakierów JOLLY JEWELS zawiera bowiem mnóstwo mikroskopijnych cząsteczek specjalnie spreparowanego brokatu i miliony lśniących brylantowo drobinek przypominających drogocenne kamienie szlachetne. Połyskują one na paznokciach niczym brylanciki, sprawiając, że biżuteria staje się zupełnie zbędnym dodatkiem. Do wyboru mamy wszystkie najmodniejsze kolory karnawału – w wersji jednolitej albo wielobarwnej, harmonijnie łączącej w jednej buteleczce drobinki w różnych tonacjach.


Moja opinia:

W jasnoniebieskiej bazie zatopione jest mnóstwo brokatu w kolorze granatowym oraz większego brokatu w kolorze czerwonym.
Całkowicie kryje po 2 warstwach, jednak jedna też daje radę.
Opakowanie:  Pomimo, że jest w niezbyt lubianym przeze mnie kształcie, to tyle dobrze, że nakrętka okrągła więc łatwo się trzyma. Pędzelek dosyć długi i cienki.
Konsystencja:  Dziwna, ale maluje się okej. Trochę spływa z pędzelka (albo bardziej "spada"?)
Wysychanie: Schnie naprawdę szybko co mnie zaskoczyło, jednak czasami gdy dotknę palcem brokat tak jakby odpada z paznokcia. 
Trwałość:  Z podwójną warstwą topu 4 dni, trochę się ściera na końcach jednak nie za bardzo to widać.
Cena:  12,90 zł
Pojemność: 10,8 ml więc całkiem sporo.
Zmywanie niestety to była katorga! O ile sam lakier zmył się to brokat nadal pozostawał na paznokciu i zmywacz w ogóle go nie ruszał. Na szczęście poradziłam sobie zdrapując resztki brokatu..

Moje pierwsze skojarzenie po pomalowaniu paznokci tym lakierem: Maki!

Jest świetny, na pewno kupię jeszcze coś z tej serii, bo jest niespotykana! :)

W świetle dziennym:




35 komentarzy:

  1. Rewelacyjne pazurki-musze takie tez mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, genialny! Dostepny w sklepach w PL? Nigdy czegos takiego nie spotkalam!

    PS. Gifa robię z najprostszym programiku gifat. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa jaki cudowny *_* <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, a tak w ogóle to ładne masz paznokcie. Jak o nie dbasz? Jakaś odżywka ?? Czy naturalnie masz zdrowe i ładne paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, jeszcze ok. rok temu były krótkie i strasznie się łamały i rozdwajały, ale zaczęłam używać odżywek Eveline. :) Zmieniłam też pilnik na szklany zamiast metalowego. W sumie tyle.

      Usuń
    2. A pilnik też sobie niedawno zmieniła ;pp
      A tą odżywkę to dużo osób poleca więc chyba ją kupię...;]
      Dzięki za odpowiedź ;)

      Usuń
  5. śliczny lakier ♥
    i ogólnie świetny blog, oczywiście że obserwujemy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja i jakie zdjęcia cudny ten lakier jak znajde kupuje:) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super lakier! Lubie takie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny lakier <3
    1 raz taki widze ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. wow sama nie wiem co piekniejsze Twoje cudowne, idealne pazurki czy lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne pazurki:)
    Oczywiście, że obserwujemy:) Ja już i czekam na rewanż;)
    Ściskam YF:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jasne że obserwujemy, ahh tez chce taki lakier *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. wow świetny jest ten lakier i paznokcie też masz bardzo ładne , a gdzie lakier kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  13. lakier boski .<3

    wpadnij do mnie jeśli masz chwilke.;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo :*
    Lakier jest świetny, niespotykany i bardzo przykuwa uwagę! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze go w takim razie poszukać! Jest naprawdę świetny i kojarzy mi się ze Świętami.

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny ! ; ]

    pozdrawiam, Aieaa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Awesome post!

    Like your blog. We can follow each other of you want.

    Many kisses,

    Nicole,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  18. Paznokcie są nieziemskie!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny lakier :d Skąd go masz? Jeszcze się z takim nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  20. lakier śliczny, gdzie go kupiłaś????

    zapraszam do mnie na www.gusiak15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne masz pazurki i chodzi mu tu o ich długość,kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny ten lakier, chyba muszę do drogerii się wybrać :P
    A co do samochodów - Mini Cooper S to moje marzenie [można by rzec, że jedno z realniejszych, bo przecież Ferrari czy Audi R8 nigdy sobie nie kupię :P] a Garbusy podobały mi się, podobają, ale na ich punkcie nie szaleję, wolę na sportowo bardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. omg omg omg *-* jaki cudne :oo

    OdpowiedzUsuń
  24. boskie! świetny lakier ;) ja bym wybrała garbusa, bardziej mi pasuje jego kształt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)