10 grudnia 2012

63

cześć.








to tyle, pa!

14 komentarzy:

  1. super, bardzo ładny pierścioneczek, wygląda jak ze sklepu... :)
    + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ci wyszła ta kokardka! Ja robię kokardkowe pierścionki ale z tasiemki i gumki ;) napewno kiedyś pokażę u siebie :) Czekam na wpis o tych szablonach! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cię !! Kurcze masz talent pierścionek śliczny ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super, mi nigdy nie wyszła tak ładna kokardka:<

    OdpowiedzUsuń
  5. słodki ten pierścionek :) ja lepie do tej pory hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że post wskoczył Ci na Twojego bloga przypadkiem, bo patrząc na to cudo wcale nie przyszłoby mi do głowy, że sama to zrobiłaś :D!
    Wygląda jak rasowy pierścionek np. z H&M :)
    Bardzo, bardzo mi się podoba!


    Zostałaś oTAGowana :)!
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Poza fantastycznym pierścionkiem to...
    Zostałaś oTAGowana :)!
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, ale świetne!
    Obserwujemy ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)