2 grudnia 2012

58.

heej.

od zawsze nie lubiłam białych bluzek, koszul w wersji 'galowej'
niestety ostatnio musiałam, ale żeby nie było zbyt oficjalnie, założyłam jeansową kurtkę, jasne spodnie i do tego miałam glany. a pan ważka nie ma nóżki, bywa.






pogoda jest okropna więc zdjęcia z rączki lub samowyzwalacza z fleszem w domu...

kurtka-sh
spodnie-sh
ważka bez nóżki - allegro
szalik-allegro
koszula-tally weijl


bawię się trochę wyglądem, więc na razie blog może wyglądać zabawnie.

pa!

26 komentarzy:

  1. Ładny strój ! :3
    I słodziaszna waszka :D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszamy do nas na mini konkurs! :)
    http://99207.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny masz ten kolor włosów, piszę po 18374 raz;) Fajny ten wisiorek, gdybyś nie napisała o tej nodze to bym nie zauważyła;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestawik :D super wisior

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie lubie ubierać się na galowo

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej to mi się szalik podoba :D fajnie pasuje do reszty:))

    OdpowiedzUsuń
  7. za buty zapłaciłam 80 zł :)
    biała koszula wcale nie musi być nudna.

    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też nie lubię takich stricte galowych strojów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobry outfit . b, ładny kolor włosów : D

    http://lovnajka.blogspot.com/
    Najka , oxox

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny szalik:), wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny naszyjnik :)

    zapraszam na konkurs na moim blogu - do wygrania dowolny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog,
    +Obserwuje licze na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ty masz piękne włosy! Kocham je!
    cudny blog ♥

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się! :)
    Zapraszam do mnie i jeśli masz ochotę to do wspólnej obserwacji :))

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się ta kurtka!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czesc. Korzystam z tabletu do rysunkow : ) Niedlugo zrobie maly poradnik dotyczacy zakupow tabletu, wiec jesli jestes zainteresowana to zapraszam do sledzenia. : ) dodaje sie do obserwatorow. Milo tu u Ciebie.

    larandilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)