23 listopada 2012

55.

cześć!

Sensique, Strong&Trendy Nails, nr 121





Od producenta:

Lakiery do paznokci (bez toluenu i formaldehydu). Nowoczesna formuła z tefpoly® przedłuża trwałość lakieru, pogłębia intensywność koloru i zapewnia efekt szklanego połysku.

Moja opinia:

Kryje po dwóch warstwach, piękny kolor.
Opakowanie:  Bardzo fajne, wygodne. Pędzelek normalny.
Konsystencja:  Podoba mi się, łatwo się rozprowadza, nie rozlewa się po skórkach.
Wysychanie: Schnie bardzo szybko! Pozytywnie mnie tym zaskoczył.
Trwałość:  Szału nie ma, po 2-3 dniach zaczął odpryskiwać.
Cena: ok. 6 zł
Pojemność: 8 ml
Zmywa się niestety tragicznie, nad jednym paznokciem namęczyłam się jak przy całej dłoni przy innych lakierach. 
Jednak za ten piękny kolor mu to wybaczę.
Dostępny jest tylko w Drogeriach Natura.

Mam dopiero 2 lakiery z tej serii, ale polubiłam je i na pewno jeszcze jakieś kupię szczególnie, że jest dużo pięknych kolorów!

W świetle dziennym:



w sztucznym świetle:



Jak widać w dziennym świetle drobinki są prawie niewidoczne.



od paru dni siedzi mi w głowie ta piosenka:



i pozdrawiam dzisiejszą rozszerzoną matme.
może w końcu coś pomaluje...

i dziękuję za 15 k wyświetleń! :*







14 komentarzy:

  1. W dziennym świetle wygląda nieźle ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tym kolorze ! Mój ulubiony *_*
    + jak Ty robisz że masz takie ładny skórki :c
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie świetny kolor!
    Noo matma:C

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten kolor <33 Wydaję mi się, że to dbra firma..

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki ładny kolor:) Twoje paznokcie zawsze tak ładnie wyglądają, w przeciwieństwie do moich;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem wielką fanką tych lakierów.
    A co do piosenki- ostatnio też zaczęłam jej słuchać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oj widzę że mamy taki sam gust muzyczny :)
    bardzo ładny kolor lakieru, sama posiadam podobny choć innej firmy.
    zapraszam na naszego bloga http://diy-hamster.blogspot.com/
    obserwuję i będę polecać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)