14 listopada 2012

52.

hej!

MIYO, Nailed it! nr 04 INK


Od producenta:

Długotrwały lakier do paznokci. Nie odpryskuje, nie ściera się. Zapewnia długotrwały efekt pięknego, soczystego koloru. 

Moja opinia:

Do pełnego krycia wystarcza jedna warstwa, lub 2 cieniutkie. Ma ładny połysk, piękna czerń, głęboka.
Opakowanie: Nie lubię buteleczek z kwadratową nakrętką, przez to trochę nie wygodnie się maluje. Pędzelek dosyć mały.
Konsystencja:  Idealna, nie za rzadka, nie za gęsta. Maluje się świetnie.
Wysychanie: Schnie  średnio szybko, normalnie. 
Trwałość:  Trzymał mi się z topem ok 4-5 dni, lekko ścierały się końcówki, ale nie odpryskiwał.
Cena: ok. 5 zł
Pojemność: 8 ml

Ogólnie to bardzo lubię!






mam parę pomysłów na nowe koszulki.
i pogoda jest okropna, nawet nie mam jak i kiedy pójść zrobić zdjęć.
a to tego psuje mi się telefon i jestem przeziębiona!
aaaa, okropny tydzień.

cześć!

15 komentarzy:

  1. świetny :)
    bardzo mi się podoba:) a może masz ochotę na rozdanie u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo fajny kolorek :D błyszczący

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju jaki boski ten lakier *_*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak widzę to Ty ciągle masz nowy kolor paznokci;) świetnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. OJEJUSZKU jakie piękne pazurki ! ♥

    http://wanilioweperfumy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie;) i piękny kolor! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna czerń, choć ja nie odważyłabym się na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wierzę, że aż tak ładnie się błyszczy :) A pogoda i tydzień rzeczywiście bezsensu :/

    OdpowiedzUsuń
  9. idealnie pomalowane <3

    Lubisz pastelowe sweterki ? U MNIE DO WYGRANIA ! miętowy, pleciony

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Łaaaaaaa jaki połysk! Piękne paznokcie i nieskazitelnie pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeeeju jak on się pięknie błyszczy! :O
    Niesamowity efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeeeeejku jak on się pięknie błyszczy! :O
    Niesamowity efekt! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)