7 listopada 2012

49.

Dzisiaj mam recenzję lakieru :)


Golden Rose Paris nr 130


(niestety nie mam zdjęcia mojego)


Od producenta:
Wysokiej jakości seria lakierów do paznokci. Produkt ten jest wzbogacony substancjami przedłużającymi trwałość manicure. Lakier nadaje połysk. Dostępny w bogatej i modnej kolorystyce (11ml).

Moja opinia:
Ta seria lakierów jest jedną z moich ulubionych, jednak akurat ten kolor nie zachwycił mnie.
Opakowanie w tych lakierach jest bardzo wygodne, łatwo trzyma się w dłoni. Pędzelek ma idealny rozmiar.
Niestety dla tego koloru potrzebne są 3 warstwy do całkowitego krycia.
Jest trochę rzadki, jednak nie zalewa skórek.
Schnął całkiem przeciętnie, nie za długo, ale też nie za szybko.
Trzyma się około 2 dni, końcówki dosyć szybko się ścierają, ale nie odpryskuje.
Z top coatem ok. 4 dni.
Łatwo się zmywa.

Kolor na paznokciach jest trochę jaśniejszy niż w opakowaniu.





Cena: ok. 5-6 zł

Dodawać więcej postów lakierowych tego typu czy sobie darować? 
Cześć;*










16 komentarzy:

  1. Możesz dodawać więcej tego typu postów ? :3
    Super wygląda na paznokciach *_*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor:)
    oczywiście że dodawaj takie posty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne ;) Uwielbiam posty lakierowe! Twoje paznokcie są dla mnie inspiracją do zapuszczenia swoich ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabiłaś mnie tym kolorem- jest ekstra!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie lakiery z golden, ale niestety sa wlasnie bardzo rzadkie.. : c

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodawaj:)) O, to tani jest i do tego widzę, że dużo zalet :) śliczny ten lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie odcienie :) A jeśli chodzi o peeling to dość mocny jest, więc dla wrażliwej skóry raczej odpada :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorek!

    Zapraszam do mnie : http://vanilliapl.blogspot.com/ Wpadniesz ?

    OdpowiedzUsuń
  9. o jeju *.* zawsze chciałam mieć takie paznokcie wow! super blog,wydajesz się bardzo kreatywną osobą !:)

    http://wanilioweperfumy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)