6 października 2012

38.


cześć! 






37 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają :) Chyba raczej nie są trudne w wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super!! próbowałam i nie umiem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają, ja muszę właśnie spróbować zrobić ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne! również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne! Strasznie podobają mi się takie wzory jednak ja nie posiadam długich paznokci.. ;c
    Podoba mi się Twój blog, dodaję do obserwowanych i gorąco zapraszam Również do siebie:
    endless-world-of-emotions.blogspot.com

    Pozdrawiam.xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Są super ! bardzo mi sie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszły !:)
    Ja także obserwuję :)
    Odradzam, nie działa :<

    OdpowiedzUsuń
  8. ja osobiście uważam że to jest świetnie! i jak trafnie ujęłaś paznokcie nie są tak nudne jak jednokolorowe. :D pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. też lubię malować ombre na paznokciach. ale niedawno ścięłam pazurki i mam problem z zapuszczeniem i tak ładnie już nie wyglądają ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię efekt ombre na pazurkach, efektownie wygląda, a za dużo nad tym zdobieniem się nie męczymy :P


    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga oraz zachęcam do udziału w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sobie wlasnie dzis ombre zrobilam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. tylko jak to zrobić ;oo

    szkoda że ja nie mam takiego talentu do tak ciekawie wyglądających rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kochani chciałabym serdecznie zaprosić na tego bloga

    http://moadrafts.blogspot.com/

    wchodźcie, dodajcie do obserwowanych, komentujcie..
    na blogu będzie pojawiało się wiele konkursów w których będzie można wygrać wartościowe nagrody
    (obecnie przewidziany jest już jeden, który pojawi się za ok 2-3 postów)
    poza tym udostępniajcie link do niego !
    SERDECZNIE ZAPRASZAM !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznee ! :D

    Mam nadzieję, że zajrzysz też do mnie, będzie mi bardzo miło :)

    Obserwuję :)

    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. OJEEJ ! JAKIE CUDOWNE PAZNOKCIE ♥
    Chce takie umieć robić :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne połączenie, chociaż ja tam bym wolała niebieski z granatowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne paznokcie ;] zapraszam do obs :D
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super paznokcie! zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. love this color and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie wyszły :)
    też sobie takie robie. mi osobiscie najbardziej podobają sie biało-błekitne ;))

    zapraszam do nas. ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)