28 września 2012

34.


ESSENCE, pomadka do ust

mam kolor 44 almost famous 




Plusy:
- cena, 8,99 zł
- piękny kolor
- ładny zapach
- nie wysusza ust
- łatwa aplikacja

Minusy:
- niezbyt trwała
- po jakimś czasie tworzy nieestetyczna linię na konturze ust

Pomadka ma ładne opakowanie, lecz napisy szybko się ścierają. Nie połamało się u mnie w torbie więc jest dosyć trwałe :)
Nie jest to szminka z prawdziwego zdarzenia, lecz dla osób, które chcą tylko nadać lekkiego koloru ustom jest idealna. Mimo że za tą cenę nie można spodziewać się cudów, to pomadka jest godna polecenia.

Moja ocena: 4/6



pozdrawiam!


18 komentarzy:

  1. bardzo lubię essence'owe szmineczki :-) jednak jak dla mnie są lekko za suche, ale zawsze można dodać błyszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny kolor, wydaje sie idealny na jesien :)
    mialam w odcieniu nude i wysuszala mi usta, a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny odcień pomadki :)) a do tego masz idealny kształt ust!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wygląda na ustach :) a włosy to ładne mam tylko do połowy, bo im dalej w dół tym bardziej spalone niestety :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj wlasnie ze wielka!!!
    łaaaa ale piękne usta masz:) a w tej szmince cudownie podkreslone:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ten odcien mialam w starej wersji i krycie było naprawdę przyzwoite, wydaje mi się, że większe... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też myślałam i nad rozszerzoną matmą i nad fizyką. ale zrezygnowałam. z fizyki przez nauczycielkę, a z matmy ze strachu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, super wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękne usta. :) Kolor szminki świetny. :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Great Swatch ,love the Colour!
    follow new ,mind follow back? :)

    Lovely Greetings ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolorek,lekki ale nadaje większej wyrazistości ustom :)
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za mocna jak dla mnie ale wygląda ślicznie :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny odcień tej szminki ! Pasuje do Ciebie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.meetmyfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubie te pomadki! Sa tanie wiec nosze przy sobie dwa lub try odcienie! ten jest moj ulubiony:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)