11 lipca 2012

13.








a tu zdjęcie na mnie:





pzdr!:)

23 komentarze:

  1. bardzo fajnie Ci wyszło, a powiedz mi czym zrobiłaś te dziury na kieszeni :) ? Nożyczkami ? Bo słyszałam, że pumeksem też można :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję ślicznie za odpowiedź :) spróbuję tak zrobić na moich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wyszło :) ciekawy pomysł.

    zapraszam http://fashiongeeks-geeks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybielone mogłyby fajnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne!;)
    Również obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Mała Mi! :)
    ciekawy post, sama bardzo podobnie "robię" spodenki :)

    gdybyś była zainteresowana na moim blogu trwa aktualnie konkurs z sheinside.com, gdzie do wygrania jest bon o wartości 100$, zapraszam :)

    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/sheinside-giveaway-100.html

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za dodanie do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A według mnie takie są super i nie wiadomo jaki efekt wyjdzie i możesz je tylko zniszczyć :(
    Obserwuję.
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko, uwielbiam Gunsów. z czystym sumieniem - "appetite..." to najlepsza płyta ever <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie to zrobiłaś ;)
    również obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajeczne :). Wybielone zawsze wyglądają na nowsze :).
    Pozdrawiam i zapraszam http://www.carolinejacksonstyle.blogspot.com/ :).

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne! uwielbiam oglądać DIY
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gunsi ogólnie są zajebiści, zainwestowałam w ich wszystkie płyty i powiedzieć, że ich ubóstwiam to mało, yay ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne szorty! zapraszam do siebie :) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne rzeczy, przeglądnęłam sobie Twojego bloga i uważam, że masz talent ;)

    obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy blog, fajne szorty ! też lubię z wysokim stanem ;) strasznie spodobały mi się leginsy galaxy ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się w nich ! <3
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zrobiłaś takie dziury? Moje są strasznie... grzeczne i uporządkowane... Może poobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam do obserwacji :)